Komentari o kompaniji Samsung "Roaming Montenegro"

(anonimno)
napisano 17:06, 14 maja, 2015

Izuzetno površni, neprofesionalni i neažurni. Veće su šanse da pokvare aparat koji ste donijeli na servis, nego da ga poprave.

(anonimno)
napisano 10:30, 19 juna, 2015

Totalno neprofesionalni, drski i nekorektni. Naplacuju svakom prodajom telefona u T- centru uslugu servisiranja tokom garantnog roka a onda se vade na bijedne razloge navodnog mehaničkog oštečenja i traže naplatu navodne zamjene, 20 eura. Zašto preuzimaju odgovornost za uređaj kome je garancija 2 godine ako treba da se plaća popravka, jer je navodno kod svih uređaja loš kvalitet konektora za punjenje.

(anonimno)
napisano 16:16, 25 juna, 2015

Neprofesionalni, drski, neodgovorni i krajnje nekulturni. Za svaki servis zadrzavaju telefon po 15 dana. Svaki odgovor na postavljeno pitanje je:" ugradili smo novi softver". Mislim da bi ih se Samsung dozivotno stidio i platio nam svu odstetu, kad bi imao uvid u njihovu strucnost i ljubaznost.

(anonimno)
napisano 16:21, 25 juna, 2015

Strucnjaci da vam pokvare novi telefon i strucnjaci da prebacuju gresku na drugog, a kada zelite da razgovarate sa "onim" ko vam je radio servis, taj stalno nije tu, pa bilo u kojoj smjeni da ga trazite.

(anonimno)
napisano 16:29, 25 juna, 2015

Strucnjaci da vam pokvare novi telefon i strucnjaci da prebace krivicu da drugoga. Kad trazite servisera koji je obavljao servis na vasem uredjaju, on nikad nije tu, skoro da je umro. Kada dodje zena sama, moze da dobije po koju uvredu, zargonski recnik, nepostovanje, a kad podje zena u pratnji muskarca, eee tada se bar malo potrude, onda mozda cak i cujete " vi" i " dobar dan " !

darko coric
napisano 13:03, 15 aprila, 2016

djubrad jedna.popravili jedan kvar,napravili dva druga.

Lena Radun
napisano 17:40, 5 maja, 2016

Ja vidim da se svi zalite na njih ali da kucnem meni su odlicno popravili telefon (pod garancijom).

Lena Radun
napisano 17:40, 5 maja, 2016

Ja vidim da se svi zalite na njih ali da kucnem meni su odlicno popravili telefon (pod garancijom).

Lena Radun
napisano 17:40, 5 maja, 2016

Ja vidim da se svi zalite na njih ali da kucnem meni su odlicno popravili telefon (pod garancijom).

Lena Radun
napisano 17:40, 5 maja, 2016

Ja vidim da se svi zalite na njih ali da kucnem meni su odlicno popravili telefon (pod garancijom).

Sofija Pekanovic ответил на сообщение от Mirjana (anonimno)
napisano 13:58, 5 marta, 2018
Totalno neprofesionalni, drski i nekorektni. Naplacuju svakom prodajom telefona u T- centru uslugu servisiranja tokom garantnog roka a onda se vade na bijedne razloge navodnog mehaničkog oštečenja i traže naplatu navodne zamjene, 20 eura. Zašto preuzimaju odgovornost za uređaj kome je garancija 2 godine ako treba da se plaća popravka, jer je navodno kod svih uređaja loš kvalitet konektora za punjenje.

U garantnom roku ne plaćate opravke. Šta to uopšte znači "loš kvalitetet konektora"?

Sofija Pekanovic
napisano 14:01, 5 marta, 2018

Gdje se uopšte nalazi centrala Samsunga, da se čovjek može žaliti na tobože ovlašćeni servis?

dorotea.bene***@gmail.com
napisano 13:46, 24 aprila, 2018

Apsolutna govna,nevaspitani,neprofesionalni, neljubazni!!

Javno cu vas prozivat gdje mi se god ukaže prilika.Njihovu radnju zaobilazite u širokom luku.Nalaze se u ulici Slobode 27,odmah nedaleko od optike Oko

10.04. ovog mjeseca kod njih sam kupila Samsungov punjač koji me je koštao 24.90centi

Juče popodne meni je taj punjač stao sa radom, došlo je dotle da se ovaj dio USB priključak koji se kači u telefon , totalno rasklimao i prepolovio na dva dijela,iznutra su bile vidne žice koje su se klatile,ostala je samo ova jedna crvena koja se jedva drzi ,ove druge su otisle u p.materinu

Danas,kad sam odnijela punjač,umjesto da me saslusaju,oni su me direkt napali kako ovo nije moguce i kako je ovo uradila ljudska ruka,ajte molim vas!

Uz kupljeni punjač nije mi dosao nikakav garantni list,samo izdati račun(koji sam sačuvala) i kesica sa logom Samsunga,to sam im danas sve i dostavila

Ali nista,kad je neko polupismeni kobajagi samoproklamovani profesionalac ovako nesto je i za očekivati!

dorotea.bene***@gmail.com
napisano 13:48, 24 aprila, 2018

Apsolutna govna,nevaspitani,neprofesionalni, neljubazni!!

Javno cu vas prozivat gdje mi se god ukaže prilika.Njihovu radnju zaobilazite u širokom luku.Nalaze se u ulici Slobode 27,odmah nedaleko od optike Oko

10.04. ovog mjeseca kod njih sam kupila Samsungov punjač koji me je koštao 24.90centi

Juče popodne meni je taj punjač stao sa radom, došlo je dotle da se ovaj dio USB priključak koji se kači u telefon , totalno rasklimao i prepolovio na dva dijela,iznutra su bile vidne žice koje su se klatile,ostala je samo ova jedna crvena koja se jedva drzi ,ove druge su otisle u p.materinu

Danas,kad sam odnijela punjač,umjesto da me saslusaju,oni su me direkt napali kako ovo nije moguce i kako je ovo uradila ljudska ruka,ajte molim vas!

Uz kupljeni punjač nije mi dosao nikakav garantni list,samo izdati račun(koji sam sačuvala) i kesica sa logom Samsunga,to sam im danas sve i dostavila

Ali nista,kad je neko polupismeni kobajagi samoproklamovani profesionalac ovako nesto je i za očekivati!

Anka Gakovic
napisano 10:19, 15 juna, 2018

Upravo tako! Prevaranti! Telefon sam koristila samo 20 dana. Vraćen mi je da je navodno fizičko oštećenje displeja, što je čista laž. U drugom servisu sam odnijela telefon da mi zamijene displej. Serviser je pod mikroskopom gledao i konstatovao da ne postoji fizičko oštećenje nego je u pitanju matična ploča, što znači neupotrebljiv telefon i ne isplati se popravit. Radi se o Galaxy J7 koji košta 310 eura.

Anka Gakovic
napisano 10:26, 15 juna, 2018

Ovo je nečuveno. Novi tel GalaxyJ7 . Radio je samo 20 dana kupljen u Telenoru. Vraćen mi je sa servisa kao navodno nagnječen displej, što

je čista laž. Da ne pišem kakve su sve prevare slijedile od Telenora. Odnijela sam tel u drugi servis da mi zamijene displej. Serviser je

telefon gledao pod mikroskopom i konstatovao da ne postoji fizičko oštećenje. Takođe je konstatovao da uopšte nije u pitanju displej nego matična ploča, što znači da je telefon neupotrebljiv i neisplativo da se popravi. Sve sam pokušala i rečeno mi je da ja to ne mogu dokazati. Ovo pišem u nadi da će bar neko pročitati i neće kupiti u Telenoru telefon jer je to očigledno škart.